Известие

Collapse
No announcement yet.

моля спешно за помощ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
    Освен това, давате ли си сметка какво става с лагерите и особено с биелните. До като мотора изплюе свещите, ще изплюе и останалите си карантии.
    Свалянето на главата върши чудеса.
    Не си играйте на дребно.
    какво по точно става с лагерите колега?
    питам да знам какво ще им стане на мойте...

    Comment


    • #47
      Колега ,Гиги ти го е написал как да си решиш проблема и не знам кво толкова се умува за нещо често срещано като проблем при ЖТД.А това със свалянето на главата дето ти го предлагат го остави за друг път.А като толкова те е шубе си има сервизи-отиваш и ти решават проблема

      Comment


      • #48
        лошото е че навсякъде пишман майстори само....
        да не му се счупи колата на човек...
        ще му оправят едно ще му скапат други две, това е...

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от VIHHRONNY Покажи съобщение
          лошото е че навсякъде пишман майстори само....
          да не му се счупи колата на човек...
          ще му оправят едно ще му скапат други две, това е...
          Е кво ше скапят ,само една или две дюзи трее извадят.Аз и за това казах че си има сервизи за тази цел-а той да си чака още и ще стане и по зле

          Comment


          • #50
            Свеща която ми прави най много проблеми е развита но не излиза,не се развива,не се завива,не се чупи и въобще клати си се там,върти се безконечно , изпуска компресия и това е бе хора.Как да я счупя че да се разпадне на две части та евентуално долната да падне в цилиндъра че да я вадя през отвора на дюзата а и при положение че сега не излиза през отвора на свеща как ще излезе през овора на дюзата който е с милиметър-два по голям а кажете де.

            Comment


            • #51
              Явно не е скъсана тогава...Вчера сменях на един форд точно същата картинка...Развити,но не излизат от нагара....ни навътре ни на вътре ....Колега пробваи да я почукнеш малко надолу за да хване резбата и поне да можеш да я завиеш.Имак навънка само с керпедена можеш да ги изкараш.
              5 Ланчии зад гърба си!
              И една Alfa 166 със смесени чуства засега!

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от VIHHRONNY Покажи съобщение
                какво по точно става с лагерите колега?
                питам да знам какво ще им стане на мойте...
                Самите пети на биелите са така направени, че те да поемат основно натиска от буталото. Когато мотора работи нормално, коляновият вал е натискан само в една посока и системата е балансирана. Когато не работи някой цилиндър, коляновия вал движи биелата и буталото, чиито цилиндър не работи. Ефекта е : удари по лагерите на вала и особено в биелните лагери на неработещият цилиндър. Те не са конструирани за това и много бързо се разбиват. Следва рязко износване на биелната шийка на вала, чупене на сегментите, надиране на силиндъра, блокиране на коляновия вал - мотора
                Горе-долу в тоя ред.
                Това се получава от всичко, каквото се сетите, което пречи на нормалната работа на мотора.

                Свещи, кабели, лули, бобини, а при дизелоите: дюзи, подгревателни свещи и пр.
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                  Самите пети на биелите са така направени, че те да поемат основно натиска от буталото. Когато мотора работи нормално, коляновият вал е натискан само в една посока и системата е балансирана. Когато не работи някой цилиндър, коляновия вал движи биелата и буталото, чиито цилиндър не работи. Ефекта е : удари по лагерите на вала и особено в биелните лагери на неработещият цилиндър. Те не са конструирани за това и много бързо се разбиват. Следва рязко износване на биелната шийка на вала, чупене на сегментите, надиране на силиндъра, блокиране на коляновия вал - мотора
                  Горе-долу в тоя ред.
                  Това се получава от всичко, каквото се сетите, което пречи на нормалната работа на мотора.

                  Свещи, кабели, лули, бобини, а при дизелоите: дюзи, подгревателни свещи и пр.
                  Не схващам много логиката в това, което казваш. Явно имаш впредвид това, че когато коляновият вал задвижва биелата а не обратното много се товарят петите на биелите шпилките им. Но при ход от долна към горна мъртва точка повече се товари горната половина на лагера и биелата а не петата. При ход надолу се случва това, за което говориш. Но при нармално работещ цилиндър по време на смукателния такт не е ли същото? Разликата е в това, че при смукателния такт са отворени всмукателните клапани а тогава когато цилиндърът не работи, клапаните са затворени и в цилиндъра може да се получава известно подналягане.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Не схващам много логиката в това, което казваш. Явно имаш впредвид това, че когато коляновият вал задвижва биелата а не обратното много се товарят петите на биелите шпилките им. Но при ход от долна към горна мъртва точка повече се товари горната половина на лагера и биелата а не петата. При ход надолу се случва това, за което говориш. Но при нармално работещ цилиндър по време на смукателния такт не е ли същото? Разликата е в това, че при смукателния такт са отворени всмукателните клапани а тогава когато цилиндърът не работи, клапаните са затворени и в цилиндъра може да се получава известно подналягане.
                    Много точно си го схванал.

                    Когато нормално работи мотора, прехода от натиск към дърпане е плавен. Като през повечето време е на натиск.
                    При неработещ цилиндър всичко трака и вибрира.
                    Факт е, че при неработещ цилиндър, първото, което се скапва е биелният лагер.
                    Всеки може да си го обяснява, както му харесва!
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #55
                      Незнам колега дали още се чудиш да сваляш главата,а и незнам защо след като иначе съсипваш колата колегите са го казали вече доста пъти но неможех да не попитам и аз.Това което ще загубиш като свалиш главата е 1 ден работа,а после печелиш спокойствие.Сваляй главата и пиши колко си доволен от кораба след 'интервенцията'
                      Ти му викаш ела,то ти вика недей ела...

                      Comment


                      • #56
                        То май колата ще се продава за части ама де да видим.Чакам информация за една "германка" и ако се окаже че ми харесва май че ще и давам българско гражданство.А иначе свеща си е там,мисля да изчакам още един ден тъй като се налага да ходя до Търново и след това отново ще пробвам да я завия поне.То в момента аз само и това искам.Мисля си че с 3 подгревни свещи и с пет редовни цилиндъра всичко ще е наред с паленето.

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от balev64 Покажи съобщение
                          То май колата ще се продава за части ама де да видим.Чакам информация за една "германка" и ако се окаже че ми харесва май че ще и давам българско гражданство.А иначе свеща си е там,мисля да изчакам още един ден тъй като се налага да ходя до Търново и след това отново ще пробвам да я завия поне.То в момента аз само и това искам.Мисля си че с 3 подгревни свещи и с пет редовни цилиндъра всичко ще е наред с паленето.
                          аз със 5 неработещи свещи и 5 редовни цилиндъра си паля на -20 и си щракам с пръсти. глава не свалям, пала и карам...

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от VIHHRONNY Покажи съобщение
                            аз със 5 неработещи свещи и 5 редовни цилиндъра си паля на -20 и си щракам с пръсти. глава не свалям, пала и карам...
                            Палиш и чакаш да се вдигне димката около колата и тогава ли тръгваш или преди да се е вдигнала?
                            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                            Opel Astra J
                            ex:
                            Alfa Romeo 164 2.5TD
                            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                            Comment


                            • #59
                              Имам един въпрос-възможно ли е да проверя кои са изгорелите свещи, като сваля буксите от релето и закача единия край на пробна лампа на положителния полюс на акумулатора , а другия край допирам до клемите в буксата,ако свеща работи би трябвало лампата да светне.
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                                Имам един въпрос-възможно ли е да проверя кои са изгорелите свещи, като сваля буксите от релето и закача единия край на пробна лампа на положителния полюс на акумулатора , а другия край допирам до клемите в буксата,ако свеща работи би трябвало лампата да светне.
                                Процедурата е следната:
                                1. Сваляш буксата от релето , тая която е с 6 обувки, за всяка свещ по една плюс една за масата( по спомен говоря тук) .
                                2. Пускаш мултицета на прозвъняване /проверка на верига/
                                3. Единия край на масата( може и корпус на автомобила) другия край на обувката за свеща
                                4. Ако звъни мултицета, има верига, съответно грее
                                Единствено не съм сигурен за точния брой клеми в буксата на релето. Ще проверя и ще кажа
                                Last edited by andro88; d.m.y г., 17:25.
                                Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                                EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                                Comment

                                Working...
                                X